veckans inspiration.

En ny kategori här på bloggen. Ett fint namn med förhoppnings vis fint innehåll. Det kommer att finnas streetstyle, en veckovis trevlig liten lista med just det namnet ovan och andra trevliga ting. Vi får väl låta framtiden avgöra också vad som kommer visas.

hem 
Tv- Pushing Daisies. Om jag skulle beskriva pushing daisies med tre ord vore dessa blommig, 50-tal och paj. Det är lika inspererande både inredningsmässigt sett som klädmässigt. Tapeter, golv och möbler är i starka färger, och gärna blommiga. Två tjejer har en av huvundrollerna. Oliv som går i 60-tals fodral och Chuck som har underbara 50-tals klänningar, skor och ytterplagg. Ned (huvundrollernas huvudroll i tv-serien) går i sjukligt fina kläder. Absolut värt för killar att kolla in hans klädsel. Sen förvärras inte serien av hur söt han är.
Musik-Blue Foundation. Alltid när jag lyssnar på Blue Foundation känner jag mig så inspirerad. Bästa låtarna är Save this town och End of the day. På deras hemsida kan du lyssna på alla låtar de gjort.
Blogg-niotillfem. Sen niotillfem flytta till tjejsajten har jag börjat besöka och uppskatta henne mer. Inte för att jag är allt förtjust i tjejsajten i sig men de har verkligen fått igång en del mindre bloggar. jaja.

Summan av kademumman. Efter att ha börjat besöka Sandras (niotillfem) säkert 5 gånger per dag och se på pushing daisies har jag börjat överväga att byta stil till då. 50-tal. Inte för att det kommer hända, var inte oroliga. Kanske ändrar mig nästa vecka när jag ser någon annan bild. Högst troligt.

hanna♥

Kommentarer
Postat av: systugan

ja, det var vacker inspiration..

2007-12-25 @ 21:50:00
URL: http://systugan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0