tvåtusensju år.

divine.jpg

bild- hunnd.se

Årets köp: En svår en. Den första dessutom. Får nog bli den ny skinnjackan. och klockan från Casio.
Årets stilikon: Alla snackar om mary kate. Då får jag också göra det. Sen gillar man ju andra bloggare också. Läs nedan.
Årets favorittrend: Skinnjackan, fransar och wayferers.
Årets plagg: Skinnjackan.
Årets accessoar: En gigantisk never ending halsduk och biga ringar.
Årets hudvårdsprodukt: Helosan. kort och gott.
Årets sminkprodukt: Måste säga concealer. Kan inte leva utan min.
Årets hårvårdsprodukt: Får man säga Face sminkväskor. Det gör jag ivarjefall.
Årets doft: Armani code. mums. Sen är ju christal bright från versace är fin den med.
Årets internationella designer: Luella! Det är kärlek. Och marc. Marc Jacobs, vilken man det!
Årets svenska designer: Acne. Minimarket.
Årets svenska modell:
Svenska modeller är bra tråkiga. Fast jag såg en gammal bild på Mini Anden härom dagen. I en elle från 2001. Hon är snygg hon. Sen sitter jag här med ett gammalt VR nummer. Det nya svenska modelllerna heter artikeln. Sara von Screnk heter en. Hon var också snygg hon.
Årets modeblogg: Emma Nygren, Sigrid är alltid en favorit och sen finns det fler fina. Men alldeles för få orginella.
Årets modebloggshype: Skinnjacka. Lackleggings. Hmm kan göra listan hur lång som helst - maskerad masker, fodral klänningar och kjolar, kjolar och minimarket jackan efter rar skrev om ett.
Årets bästa: Måtte vart Norge. Glömmer aldrig norge. Trots äckliga fiskbullar och att det tog en timme att flyga. London var också trevligt.

hanna♥

Kommentarer
Postat av: Josefin

gott nytt år!

2008-01-01 @ 01:18:36
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se
Postat av: Sweetheart

Helosan is the shit! :D Hoppas du fick ett trevligt nyår!

2008-01-01 @ 03:14:03
URL: http://graceful.blogg.se
Postat av: Kajsa

Armani code är faktiskt min favorit när det kommer till partyparfymer! Men annars är jag en junkie när det gäller just armanis parfymer över lag. När jag var i London i våras så köpte jag fem stycken på Heathrow. Idag luktar jag exempelvis Armani mania men min signaturdoft är den numera ovanliga armani di gió som är så JAG!

2008-01-01 @ 14:06:59
URL: http://aenigma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0