nämen vilka kap.

image107 image108

J Dauphin- Shopaholic

Julrean har redan startat på sina håll. Det är något magiskt med designer plagg till nästan normala priser, fajten över vem som får plagget och den "den är min" - stressen. Det är då man kan hitta de bästa, flesta och mest privärda plaggen. Underbara saker man kan skryta om dess fina bakgrund utan att nämna att man köpte den på 70% rea. Den här tröjan ovan skulle jag gärna vilja skryta loss med. Nedsatt från 3000 till 2000. Inte rimligt men ack vad jag skulle köpa den om jag bara hade ett jobb eller nåt liknande. Typ pengar. Och vem skuklle inte vilja ha en kjol med lakrits remmar från Luella. Jag skulle. Den ligger på 1300. Lite mer överkomlig. Väskan nedan kommer även den från Luella. Vacker att titta på. Fast inte värd sitt pris som ligger på kjolens nivå. Latexklänning. Grymt snygg för grymma party nätter. Höga klackar och skinnjacka till. Mums. Tid för Will ferell och elf nu.

image109image110

Luella - Shopaholic

hanna♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

ja visst är den fin!


latexklänningen är grym ;d

2007-12-22 @ 22:16:58
URL: http://angelicajensen.tjejsajten.se/
Postat av: S A R A

snygga saker, men dyrt!

2007-12-22 @ 22:22:37
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0