julkul.

image61 image62 image63


Jag skrev på min önskelista böcker. Ovan är några fina som jag gärna skulle ha i paketet. Trodde först att jag skulle bli en hårda paket motståndare men hjälp så gärna jag vill ha en bra deckare, en romatisksk klassisk roman och framför allt Style A to Zoe.
 
Ni måste kolla in den här länken med Chlöes stil. Helt underbart. Plötsligt, som genom ett trollslag, känns musse-tröjan hetare än någonsin efter ha sätt chlöe i sin. Linn skrev om musse-tröjan för inte så länge sen och det kändes inte heller så lockande. Men kändisarna sätter ju trenderna. Det är de som skpar ha-begären brukar man ju säga. Den här gången funkade det på mig. Jag-vill-ha-en-musse-tröja. punkt

image64

hanna♥

Kommentarer
Postat av: f

ha en fortsatt bra dag ! :)

2007-12-14 @ 17:57:38
URL: http://byfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0