hur kommer det sig att alla finner en fin.

image60

bild snodd från Elenor.

Alla hittar den rätta känns det som. Ja vi pratar så klart om fuskpälsar. Elenor här ovan fann en till ett pang pris precis som alla andra som verkar fynda sina gör. Jag är typen som aldrig hittar just det jag letar efter, utom när det kommer till H&Ms stella liknanade kofta. Alltid då jag har på mig den på bloggen får jag kommenaten "åh du fick tag på den!". Själv tycker jag inte att den känns så häftig längre. Den bara är. Kanske är det så att de som ville har den får samma känsla som jag får varje gång som jag ser någon på en blogg stå och posera med sin fina fuskpäls precis som de gjort 10 gånger förr. När vissa ser h&m kopian rycker det i deras shopping nerv och de vet att dom inte kan få den. Så är det när alla hittar sina fina pälsar, nästan alltid på rea, till ett extremt pris eller second hand, då rycker det som bara den i min shopping nerv.
Någon som vill stilla min shopping nerv?

hanna♥

Kommentarer
Postat av: Klara

Det finns en urfin fejkpälsjacka på Zaras barnavdelning. Tror närmare bestämt att Amanda (birgerjarlsgatan) har en... :-]

2007-12-14 @ 09:41:40
URL: http://www.rosaochvitt.tjejsajten.se
Postat av: hana

Klara: Jaa fast jag är inte så förtjust i modellen och materialet..fast jag har allt gått och klämmt på den . Fast jag är kräsen, den känns helt enkelt inte rätt. Dessutom är den slut. snyft.

hanna♥

2007-12-15 @ 22:45:30
URL: http://hannaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0