det finns trend plagg och sen finns de som aldrig dör ut.

myspys


Det finnns dom plagg varenda männsiska borde ha i sin garderob. En svart halsduk är en sådan. Jag köpte min idag. Åh vad kommer att användas. På tal om odödliga plagg så finns det faktiskt inte så många. Det finns de svarta pumpsen, den lilla svarta, trenchen och ridstövlarna. Där tar det stopp på odödliga plagg jag kan komma på. Trender är bra konstiga, det vi tyckte var grymt snyggt tex 2002 (jag tyckte om virkade mössor som slutade ovanför öronen och glittriga utvänga jeans) skulle jag aldrig sätta på mig nu. En trench och ett par pums var snyggt för 10 år sedan och lika så om 10. Det är bra konstig det.

hanna♥
-hjartahanna.webblogg.se

Kommentarer
Postat av: Cecilie A

Hey Hanna. Yeah Miri's blog is really cool! But hey, can you write me link to those grey Vagabond shoes? I want them so bad, but i cant find them on the website?
Have a nice day :)

2007-12-10 @ 16:26:54
URL: http://cecilie-a.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0