what a wonderful world







Varenda människa lär ha skrivit om kristen dunst reklam för mimiu men whatever. vad gör det när allt kommer omkring. Jag älskar det. Färgerna, sminket, håret okej vi säger allt och det får vara. Min favorit pendlar. Ena minuten är det bild ett och andra bild tre och så sär håller det på. Men en sak är säkert- jag har en crush på den första klänningen. Hur mycket kostar det att sy upp en klänning tro?

Min kväll har vart en helt kulkul kväll. söta malin skratta åt alla bra skämt på fucking åmal. Jag menar hur kan man inte skratta när rullstols tjejen solar hemma solarium eller killarnas frisyrer, tröjor och nike kepsar. Efter fem minuter dog min kamera. Det blev en tre fruktansvärt onödiga bilder på mig framför mallans NY tavla och låtsas vara där. Två i bastun som är sjukligt suddiga för att jag rör mig snabbt som en gepard (värsta uttrycket) och sammanlagt en bra. Om man nu kan kalla att posa med silverlegging i en bastu för en bra bild.

hanna♥

Kommentarer
Postat av: Louise

klänningen på första bilden är gudomlig fin!!

2008-01-19 @ 11:46:07
URL: http://modelou.blogg.se
Postat av: Frida

Bilderna är ju helt förtjusande!

2008-01-19 @ 13:20:12
URL: http://finafridas.blogg.se
Postat av: emelie

Varför göra någt man inte är bra på?
Hon borde hålla sig till det hon kan.

2008-01-19 @ 13:47:07
URL: http://www.ashinme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0