that's why we love topshop.

image218

bilder-topshop.com

Topshops vår ser lika ljus ut som alltid. Jag är helt kär i klänningen längst till höger, den blommiga. 490 kr, det är ju inte så förskräckligt mycket. Jag skulle inte tveka om det inte vore så att jag skulle spara. Men fram till april. Man kan ju inte spara i evigheter. Men mitt mål är att ha uppmot 8000 på bankontot när jag far till New York. Jag som klicka bort alla kontanter i plånboken den senaste veckan på hm.com och vagabond.com. Klänningen ska ivarjefall bli min. Det har jag allt bestämt. Jag vet till och med hur jag ska kombinera den. Klackarna är sen hemskt vackra de. 1000 lappen kostar de. Njaaa..en smula för mycket det.

hanna♥

Kommentarer
Postat av: jjohannaah

Snyggt kollage!!

2008-01-13 @ 16:25:51
URL: http://jjohannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0