om jag vore en hundras skulle jag också kräva en tidning om bara mig.



Babyshambles absolut bästa låt.
Själv sitter jag här med en torr manadrin i munnen och tovigt hår till tusen. Jag har suttit med vovven min på djumottagning den senaste 2,5 timmen för att se vad det var för fel på hennes söta lilla tass. Sen var vi inne hos vetrinären i en 10 minuter. Hennes klo hade gått av på toppen. två och en halv timmes onödigt sittande i ett vänterum med endast tidningar som golden nytt (ja det är sant), papillion nytt och illustrerad vetenskap plus några andra tidningar om apport. Jag har aldrig vart med om nåt tråkigare. Dom borde köpa in lite dyrare utlänska tidningar att läsa för den modeintressende som varken har en golden eller  papillion. Då skulle jag komma dit varje vecka.

hanna♥

Kommentarer
Postat av: malin

haha golden nytt..

2008-01-10 @ 16:01:23
Postat av: isabelle

älskar babyshambles! Riktgt bra låt, en av deras bästa enligt mig. :)

2008-01-10 @ 17:28:37
URL: http://fashionbyisabelle.webblogg.se
Postat av: Sandra

Den är bra!

2008-01-11 @ 18:47:18
URL: http://www.Sandy.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0