before I die.

image160



Det finns alltid dessa saker man drömt om i månader som inte går att få ut ur huvudet. Oftast är det matriella ting som väskor och skor som kretsar i mitt huvud. Det finns de få sakerna som aldrig verkar lämna fantasin i dagdrömmar om kläder. Det behöver inte vara dyra saker. Men de är oftast svår överkomliga. För det kan ju lika gärna vara ett hypat plagg från H&M som en fendi spy bag. Jag har ivarjefall listat mina fem önskedrömmar, inte i ordning för vem skulle kunna välja mellan dessa godbitar?

  • En mycket enkel billig och blommig kjol från yesstyle. Den kostar 35$ och är på gränsen till att vara vackrare än luellas underbara skapelser.
  • En Chloe Edith bag. Det måste vara den vackraste/snyggaste/underbaraste väskan någonsin. Förut tyckte jag om den som en fulsnygg väska. Denna åsik blev snart till en förälskelse och är nu en kärlek som verkar vara en tid framöver. Fulsnygg och alldeles fantastisk. 8000 och den är din.
  • Jag vet att jag redan har skrivit vacker 3 gånger men det finns inget annat ord som beskriver denna kappan så bra. Den kostar bara 130$ vilket är ungefär 850 kr. Ständigt återkommande i dagdrömmar.
  • En vacker dag ska jag äga en Chanel 2:55. En odödlig och oändligt fin klassiker.
  • Att äga ett par Marc Jacobs Jelly flats är min hemliga dröm. Finare än Audrey skulle man vara om man gick runt med sånna i New York.

 Nu utmanar jag Frida , Linnea , aenigma och Sigrid att berätta om sina hemliga matriella dagdrömmar. Och alla andra som vill för den den delen.


 hanna♥


Kommentarer
Postat av: josefine

jag håller med dig om chanelväskan. skulle kunna göra mkt för denna underbara, helt fantastiska väska ska jag säga dig ;):D

2008-01-05 @ 00:45:25
URL: http://jjosefinel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0