ååh jag bara älskar din kjol lixom.

image189



De flesta ha jeans som favorit plagg. Sköna, snygga och passar till det mesta. Alla modebloggare gick i klänningar. Och så även jag. Sen blev det ju visst modernt med kjol. Då skulle alla ha kjol. Så även denna gång hakade jag på trenden. Och vad gör jag. Jo jag sitter i flera månaders tid, och så även fortfarande, och kollar på alla dessa drömkjolar. Jag äger bara fem par kjolar (hemma sydd, helt otroligt gammal, AAmango favorit och en anonym en.) och några i gardroben. Ändå ägnar jag hela dagar och tänka ut de perfekta kjolarna. Idag är jag så generös att jag tänkte bjuda på mina favoriter/drömmar.

  • Evilout har en hel del fina kjolar. De är till för den lilla hårdrocks tjejen. Synd bara att de är för 2 åringar. Jag skulle lungt beställa en 200 krs kjol ändå om jag hade ett kreditkort att dra..jag skulle då handla den gröna och svarta. mums.
  • Chelsea Flower Skirt från Fräulein von Hast är kjolen ovan. Helt otroligt fin. Går att hitta på designsverige. 5500 och den är din. Vilket kap va.
  • Varenda modebloggerska har bloggat om luellas kjolar. varenda. Inklusive jag. Så varför inte berätta något alla redan vet. Luellas kjolar är perfekta.
  • Alla som besökt min blogg mer än två gåner innan bör veta vilken förkärlek jag har till yesstyle.com. Jag skulle glatt kunna handla upp hela deras kjol utbud. Jag gillar deras gröna , blommiga (luella kopia någon), tajta och färgglada och deras stor mönstrade skapelser i kjolväg. (det här måste vara något av det vackraste jag sett. 225 dollar är något för mkt därimot)

hanna♥


Kommentarer
Postat av: Klara

Det finns ju en fullkommligt undebar (luellakopia)kjol på topshop. Du vet den där blommiga och vloangiga. Love it!

2008-01-08 @ 17:44:54
URL: http://www.rosaochvitt.tjejsajten.se
Postat av: maria

Fin kjol! :-)
Ja, jag håller nästan med. Men jag har varit ute efter en Audrey Hepburn-tavla så länge nu, så det känns värt att lägga ut 700 på den ;-)

Ha en bra dag!

2008-01-09 @ 06:04:09
URL: http://evima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0