vintersol.

image45

Sockor - topshop, gummistövlar - Hunter, skinnjacka - josefssons, solglasögon - fredflair, body- american apparel och barnkjol- evilout.

Alla dessa ting skulle jag vilja äga. Tänk att vandra runt i sina bekväma gummistövlar på landet, i stan, på tomten och skydda sig från vårsolen iförd ett par wayferers kopior. Ett par värmande sockor att ha i gummistövlarna och en kofta skulle ju behövas för att hålla värmen under skinnajackan, den perfekt korta kjolen och bodyn med en klädsam ryggurringning.
Min föräldrar/vänner/syskon/släktingar från ideligen vad jag önskar mig. Svaret är den samma varje gång - men kolla på bloggen da! Jag skulle aldrig visa något på ett kollage som jag verkligen inte ville ha, tvärtom. Det mesta jag visar är ena riktiga ha begär.

Prova förrästen det här, såhär mycket har jag inte skrattat på länge - mina favorit personer samlade - napoleon, jag, mallanballan och selma.

hanna♥
-hjartahanna.webblogg.se

Kommentarer
Postat av: Frida

Supersnygg outfit! kjolen får jag nog ta mig en närmare titt på.. Kram Frida

2007-12-10 @ 20:47:03
URL: http://diverse.tjejsajten.se
Postat av: Storm

Vad får man betala för för de snygga stövlarna!?

2007-12-12 @ 13:55:46
URL: http://pistola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0