idag önskar jag.

skiss


Att jag var en smula friskare, hade vinröda strumpbyxor att sätt på mig, en fin sagoklänning i garderoben och rött fint hår. Fast imorgon kommer det nog vara andra önkningar högre upp på listan. Jag har heller ingen aning om vad jag ska sätta på mig. garderoben känns så stor och tom, det kan ju bro på att alla kläder ligger i en enda stor hög. Ivarjefall så vill jag kobinera den nya faded t-shirten med en stor svart halsduk, något alla bör och lär ha förutom jag och mina färgglada sjalar. Jag borde förrästen starta en "gnäll-kategroie" för mina inlägg.
Min blogg har ännu inte fixat sig. suck.

hanna♥
-hjartahanna.webblogg.se

Kommentarer
Postat av: malin

Vad duktig du är på att rita, om det nu är du som gjort skissen..

2007-12-08 @ 16:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0