ellos. det är kärlek det.

Zooma 



Jag började gapskatta när jag såg den här bilden. Hon ser ut som värsta bodybuildern. Samtidigt som hon har ett välldans sött ansikte (lite mischa barton). Det är så åttital. Så napoleon dynamite.
Låt oss prata om trevligare saker. Ivarjefall ska jag klicka hem en vit underbar klänning, en 60tals inspirerad klänning, skorna jag pratat om och ett nitskärp med bara en rand. Jag känner mig så rik.Det ä'r första gången någonsin jag fått pengar i julklapp. Så vad ska jag säga. Jag känner mig rik. Men jag måste spara till New York. Då ska det handlas som aldrig förr. Jag tänker jag ett par marc by marc jacobs gummistövlar. vi får se. men shopping ska det bli. Fast lite måste man ju ha i resväskan dit.

hanna♥


Kommentarer
Postat av: Jennifer

svar: i know =)

2007-12-31 @ 15:51:18
URL: http://jen08.blogg.se
Postat av: Astrid

När jag såg bilden så började jag också skratta och undrade om du var seriös med bilden.. haha!

2008-01-01 @ 18:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0