då och nu.

freak

onlythelonly

baravicoola

hwj

sembla

4220

Lite insperation. Jag känner mig helt tom på sån. Sen ser jag dessa bilder. Hur full jag var av sånt då. Ändå var det inte så länge sen. Jag känner mig så grå nu. Speciellt när jag tittar på alla gamla sommar foton. Vad kul vi hade då. Det var sommar. Man behöve varken tänka på skolan eller sitt utseende efter som det helt enkelt var sommar. Solbrun och med bara ben. Sånt bör livet vara. Jag kan knappt vänta tills jag är brun och blond igen. Tills vidare får jag väl gå har med mina ringar under ögonen, stirriga blick och eländiga kläder.  Inte ens den bästa låten kan pigga upp en under en fredags kväll då man sitter ensam hemma och facebook och gamla bilder bara gör en deppig. Jag ska ha en super helg med klädsamma och fägglada kläder så som det borde vara, har jag bestämt.

hanna♥

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det är många som känner så på vintern. Jag blir lite rädd när jag ser mitt bleka ansikte i spegeln ibland. Typ: Shit, vem är det som stirrar tillbaka? Men det är bara några månader kvar till våren... Håll ut. Och ha en bra, färgglad helg!

2007-12-15 @ 10:15:18
URL: http://stillnatljus.blogg.se
Postat av: Linnea

Det går i vågor. Ibland känner man sig jätteinspirerad och glad. Ibland inte.

2007-12-15 @ 13:27:48
URL: http://linnealinnea.webblogg.se
Postat av: Angelica

Vår & sommar är bäst! Snygga bilder!

2007-12-15 @ 14:39:12
URL: http://angelicastrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0