sen kväll för inspiration.

ugglaimossen
1975
1076


De två senare fotona (som inte går att jämföra jaa med det första) är tagna av mig. Det första har jag snott från ugglaimossen. En väl värd blogg att besöka.

Mina skor, min klänning och mina silverleggings har gett mig lusten tillbaka att tycka kläder är kul. Nu vill jag bara rulla mig i min garderob (bestående av ca 25 underbara klänningar som jag alla köpt under mindre än ett år och typ 45 par tjocktröjor, något jag har alldeles för mkt av). Jag vill ha lika fina naglar som Mango  och lika fina strumpor som Elin. De enda strumpr  mönstrade jag äger är ett par leopard. De får väl duga så länge. Nu ska hasa mig ner för trappan och i min säng. Två filmer och en kväll räcker för att söva den mest sovdåliga. (jag tillhör den senare nämnade kategorien. med ca 1-3,5 för mig att somna varje natt. de senaste 5 åren.)

hanna♥

Kommentarer
Postat av: Hannah

Nej men nu blir jag närainpå generad här. Jag som var nära att lägga ner den för att jag tyckte alla andras (tex du) var mycketmycket bättre och finare och allt sånt. Jag vet inte vad jag ska skriva nu av chocken haha. Men tack så hemskt mycket för att du tycker den är värd att läsa :)

2008-01-19 @ 00:33:00
URL: http://ugglaimossen.blogg.se
Postat av: Sweetheart

Oj så underbar den första bilden var, måste spana in bloggen! Och du ser finfin ut i blommigt :)

2008-01-19 @ 02:39:04
URL: http://graceful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0