overkliga sommar.

dag5
dag3 



Kommer ni ihåg sommaren? Då man kunde gå i korta klänningar, barfota och utan strumpbyxor. Jag har tjatat en hel den om det. På sommaren är man sådär oändligt lycklig. Jag går upp, vaknar  framför sommarlovsmorgon (ja år efter år), cyklar till heddi och bara sitter där under ett parasoll. Köper en glass och sen är dagen slut. I somras hade jag jeans short och klänning/kjol varje dag. Tidigare föredrog jag byxor men när jag kom hem från mitt läger efter att ha gått 28 dagar i jeans klickade jag hem tre klänningar. Självklart hade jag nån klänning likandes i garderoben men efter det levde jag i min klänning. Jag kom hem. Gick i ett linne som jag använde som fodral. Till det hade jag skinnjacka och sjal i princip varje dag. Det var liksom jag och sjalarna. Sen kom vintern och inspiration saknades framåt december. December har jag väl levt hyfsat i klänningar och stora tröjor men nu är jag trött på den ihållande kyla och vinter. Jag vill som i somras gå i slappa sommar klänningar. Ge mig sommar och sol. Någon som håller med? Det känns smått overkligt att det vart sommar i huvudtaget! Jaja nu ska jag läsa cosmo.

haha


hanna♥

Kommentarer
Postat av: selma

gillar klänningen på första bilden!

2008-01-15 @ 17:24:40
Postat av: ulrika

Gud vad man längtar till sommaren! Jättensnygga outfits!

2008-01-15 @ 17:28:05
URL: http://ulrikass.blogg.se
Postat av: sanne

svar: Han får ha på sig vad han vill, skulle inte banga om han så klädde på sig min mormors fulaste klänning! :) GURR GURR GURR

2008-01-15 @ 17:38:56
URL: http://sannenygren.blogg.se
Postat av: Daniella

gillar din outfit på sista bilden!

2008-01-15 @ 17:52:07
URL: http://chiiih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0