i am enchanted.

photo of Enchanted,  Amy Adams 


Det mest förtrollande med Förtrollad var inte den underbara musiken, Patrick Dempsey  och att den var lika underbart tecknad med talande möss som askungen. Det var helt enkelt kostym designen. Det var Giselles hår och klänningar. Herrehjärtanes vilka kläningar sen. Dessutom var hennes hår så fint så jag blir sugen på att färga mitt (som för övrigt just nu är ett stort fågelbo) i Giselles rödblonda ton. Den sista klänningen (som jag tyvärr inte kunde hitta någon bättre bild av) är alldeles för fin. Den påminner en smula om den här, den på lily cole till vänster alltså. Helt klart sevärd. Jag skulle gett den en femma bara för att vara den sötaste och mest annorlunda filmen på länge.

photo of Enchanted,  Patrick Dempsey, Amy Adams 


photo of Enchanted,  Rachel Covey, Patrick Dempsey, James Marsden, Amy Adams 

hanna♥

Kommentarer
Postat av: hedvig

visst var den rolig!? :D
jag älskade när hon alltid gav komplimanger till alla, hon e så söt, haha.

2008-01-07 @ 19:26:08
Postat av: Gabbi

Jag gillade också den! För tjejen är så söt och snäll!

2008-01-07 @ 20:09:18
Postat av: Linnea

Jag har också sett den. Kunde bli lite överdriven ibland, men på hela taget var den bra, med tanke på att det var en barnfilm. Det jag gillade var Amy Adams insats, hon lyckas även vara prinsessig (som de är i de tecknade Disneyfilmerna) när hon är i den verkliga världen. Roliga kontraster.

2008-01-10 @ 15:17:45
URL: http://linnealinnea.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0