all american girl.

image225


lilaklackar och bruna skor från steven madden, rosa skor, ring,peace haslband och vit klänning i bakgrunden - forever 21 och resten urban outfitters.

Jag har tjatat en hel del om att jag åker till New York i april. Alla drömmer vi väl om vad vi letar efter på resan. I shopping väg dåra. Jag har gjort min lista kort. Tycker ivarjefall jag.

  • Baddräkt. En riktigt fin. Helst med 50-tals vibbar som den här ovan.
  • Ett par låga sandaler som de enkla från Steven Madden. Och ett par färgbomber. De lila, även de från steven madden, är gudomliga och får mig faktiskt att tänka på grekiska gudar. Ändå känns de rosa mer jag. De är kortsagt en av de finaste skor jag någonsin sett. 20 dollar tror jag de låg på, från Forever 21.
  • Snygga t-shirtar med tryck. Det stod på inköps listan även förra våren. Då ville jag helst av allt ha en från House of Holland. Nu vill jag hellre ha en med Jimmy Hendrix tryck, som ovan, kanske musse pigg eller något annat i den vägen. Stora Kathrine Hamnett tryck känns en smula uttjatat.
  • Underbara underkläder. Precis som dessa ovan. Helt perfekta också. Från Urban Outfitters.
  • Klänningar. Jag vill ha en 50-tals inspirerad, en 60-tals aktig och en underbar vit sak med lite spets där nere i kanten. Forever 21 variant kostade sådär 20 dollar. Den ska jag ha..
  • En fint skärp. Ett knytet och fint. Gärna ett man kan dra flera varv.
  • Ett paraply. Ett blommigt ett eller en med prickar. Helst ett kupat, genomskinligt med färgglada prickar för regninga dagar.
  • Sist men inte minst en fin väska. En sån jag kan ha hur länge somhelst utan att tröttna. Om den nu finns? Helst en Chloe. En dröm det..

hanna♥


Kommentarer
Postat av: Niccis

Svar: Åh tack! :-) De lila var jätte snygga!

2008-01-15 @ 19:58:21
URL: http://niccis.tjejsajten.se
Postat av: Sweetheart

Jag vill också till NY och shoppa järnet! Forever21 har så mycket fint till suveräna priser :)

2008-01-15 @ 21:06:30
URL: http://graceful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0