the maxi dress.

image105
Klänningar från Asos.com, ellos.se,topshop och halens.

två dagar till jul och vårkänslorna kommer nu. I vår och sommar vill jag gå omkring i fotlånga klänningar. Skönt avslappnat med ett par jesus sandaler (vilket Vagabond får in välldans fina till våren). Jag har alltid vart kristisk till långa klänningar eftersom att jag är så kort men det känns som att det inte spelar någon roll längre. Man ska ju anpassa sina kläder efter kroppen och vad vet jag. Kanske sitter det fin fint på mig kanske inte. Vi får väl se. Jag funderar på att beställa klänning tre. Annars är halens (två från höger)  mycket finare i verkligheten. Fast om jag ska köpa den blir det mot våren. För då har de släppt ett par underbara Vagabond kopior. Vi får som sagt se. Klänningar finns det ju 1000tals av.

hanna♥

ps.
allt jag någonsin drömt om är på rea, what would carrie do? Menmen de finns inte kvar i min storlek. Är det inte så att vagabond är stor i storlekarna?

Kommentarer
Postat av: Sweetheart

Åh, de skorna skulle jag också vilja ha! Underbart snygga! :)

2007-12-22 @ 18:29:53
URL: http://graceful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0