sjukling där

image47
bild- gammal från hjartahanna.webblogg.se

Gick precis hem från skolan. Jag har feber, halsen värker och jag rosslar som bara den. Ögonen svider och jag fryser. Jag börjar nu undra om inte jag borde skaffa en gnäll kategorie på bloggen trots allt! Det var ivarjefall helt okej dom två lektionerna jag gick på. Imorgon är det prov och jag kommer vara där igen. Men nu ska jag bara lägga i soffan med duntäcket, sätta på en spännande deckare som jag bara sett 10 gånger förr och läsa senaste elle och cosmopolitan. Cosmo som ligger på bordet brevid mig har en väldigt intressant artikel - de nya stilikonerna. Inhållande Daisy Lowe, Pixie Geldof och cory kennedy. Inget får en att känna sig så vardags lyxig som ett par bra tidningar. Nu ska jag kila till soffan, adjökens för några timmar eller så.

hanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0