saker som skulle få mig att tjuta av glädje.

Nu börjar julen närma sig.  Jag har skrivit säker 10 listor redan och här kommer ännu en.

  • En vippkjol - midnattsblå, vit, grön eller svart. Jag blir överklyckig av alla sorter.
  • Ett par nya gummistövlar. Jaa ja vet att jag har ett par men åh vad jag skulle vilja ha ett par hunter liknande från viking.
  • En skinnjacka i biker modell står fortfarnade högt på listan. Fortfarnade.
  • En väska - en hårig en. Gör mig överlyckig och ge mig en hårig väska helt enkelt.
  • En klocka. En från Casio. Så jag har tjatat om den.
  • Böcker - klassiker som jane Austen.
  • Filmer med mördande intriger.
  • Skor skor skor. Helst av allt vill jag ha de omtalade från Vagabond. Som jag har drömt om dom..
  • På tal om skor..kommer ni ihåg Marc by Marc Jaocbs skorna jag har tjatat om i evigheter. De finns kvar på blocket i min storlek.
  • En ny morgonrock. Behövligt. Min nuvarande har ett stålmannen märke på bröstet. Inte så kul.

Nu vet ni precis vad jag vill ha. Vad vill du ha?

hanna♥


Kommentarer
Postat av: S.A.N.D.R.A <3

vippkjolar e fina :)

2007-12-11 @ 20:53:21
URL: http://eyeliner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0