nya ting, värkande fötter och önskningar.

 


Idag har jag köpt så mycket julklappar att jag knappt kunde gå. Alla är köpa..utom isas..och malins. Attsicken! Den längst till vänster är ivarjefall mitt senaste tillskott i garderoben. Den i mitten är hemskt fin. Blommig klänning stod ju på önskelistan, kommer ni ihåg det kära mor och far? Ivarjefall ska jag och hunden nu krypa ner i soffan och tugga på en banan, båda två.

ps. På gågatan utanför mig går hundratals barn med facklor. Dom kommer från kyrkan. Dom påminner läskigt mycket om en skräckfilm då dom ska ut och döda någon som gjort nåt orätt..sjungande julsånger.

translation
Today I bought a new the dress. The one on the left. I love it.  Right now I'm going to just lay on the sofa with my dog, charing a banana.
ps. On the street below my house there is right now hundreds of children with torches walking from the church. Spooky, just lika a old horror film.

hanna♥

Kommentarer
Postat av: flora

för mig låter det som pippi långstrump när hon firar jul. Du vet när alla barnen kommer till henne och klättrar upp i träden med paket.

2007-12-20 @ 18:12:13
Postat av: Gabbi

älskar klänningen i mitten! :D

2007-12-21 @ 19:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0