kära tomten.

image27
  • Klassiska böcker och filmer. Jane Austen, Bronte och Agatha Christie i bokform. Klassiska filmer med mördande intriger och 80-tals klassiker, så som Breakfast club och footloose.
  • Topshops midnattsblå tyll/vipp kjol är för underbar. Magknip underbar.
  • Ända sedan jag såg Linneas underbara armaband har jag önskat mig nåt liknande. Det här kommer från Cocoo.se och har inte realasats än vad jag vet. Jag har förrästen 20% rabatt där så den som känner för att ge mig nåt därifrån så säg till! ;) psst. det här var till och med finare, här!
  • Blommiga klänningar - blommor - vårens trend och min för stundens stor kärlek. Klänningar - det bästa som finns. Topshop har de finaste varianterna.
  • Det underbara armandet från Angela Gotborn skulle sitta fint. Finns att hitta här.
  • Skorna i mina drömmar (om vi inte tänker Marc) från Vagabond. I vår blir de perfekta. Finns att finna på Vagabonds hemsida.

 hanna♥
-hjartahanna.webblogg.se


Kommentarer
Postat av: bellisima

Kjolen är så fin så fin, synd att topshop inte finns här nere!

2007-12-08 @ 09:46:20
URL: http://bellisima.webblogg.se
Postat av: Amanda

Solglasögonen från min blogg kommer ifrån Chloé :) Kram!

2007-12-08 @ 11:20:13
URL: http://www.fashionz.tjejsajten.se
Postat av: lova

det går att köpa armbandet hos cocoo nu. kollade själv på det senast idag :P

2007-12-09 @ 16:55:08
Postat av: matilda

Jättefina skor, min mamma har såna
Puss puss

2007-12-10 @ 18:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0