det värsta som hänt världen, modevärlden.

75


En gång sa min lärare, när jag var väldigt liten, att det finns dom här hemska och glada tillfärllena vi aldrig kommer glömma. När berlin muren revs var en av dom och elfte september var ett annat. Att Posh är Marc Jacobs nya musa och ansikte utåt är modevärldens svar på elfte september. Som en bomb krashade det och är numera skrivits om de flesta tidningar. Daniel Björk som skrivt artikel ovan har lyckats beskriva Posh så bra som det går - "Victoria Beckham - kvinnan som suger upp varje trend innan den hunnit lämna skvallermagasinet Grazias sidor men misslyckas ständgt i utförandet.". Så sant. Ändå hyllas Posh av så många. Jag önskar att det var alla vardags människor som håller sig utanför modevärlden och som kanppt har öppnat en Elle i sitt liv som dyrkar henne som sin husgud. Ändå är det bara inte de. Jag vet att Aftobladet förra året belönade Posh som årets bäst klädda. Jag trodde ärligt talat att jag skulle spy. Jag minns det fortafarande då jag såg detta med förfäran. Posh kampanj för Marc kommer då vara nåt oförglömligt. Oförglömligt på ett inte positivt sätt. Fast än har vi inte sett ett. Men det som stör mig mest är att det är just Marc Jacobs. Inte Gucci, Guess eller Roberto Cavalli (glam all over!). Utan Marc Jacobs, min absoluta favorit desiger någonsin. Så olik Posh på alla sätt. Hur tänker han? Varför ingen annan av de 1000 andra fashionabla kändisarna (om man nu kan kalla Posh fashionabel). Vad är det för värld vi lever i, nu tror jag att jag ska gå och kräkas. Jag har helt enkelt tittat på för många bilder av henne på google.

hanna♥

Kommentarer
Postat av: Sweetheart

Hihi, jag älskar fröken beckham! Det betyder inte att jag dyrkar allt hon har på sig, men kan bara itne sluta gilla henne... Kan det bero på hennes heta respektive? :)

2007-12-17 @ 11:41:01
URL: http://graceful.blogg.se
Postat av: Maria

jag kan inte hålla med, tycker beckham är cool :)

2007-12-17 @ 12:23:12
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Anonym

hon är cool!

2007-12-17 @ 15:13:15
URL: http://metrobloggen.se/linder
Postat av: Louise

jag måste hålla med dig, såg på ugly betty igår och kvinnan är verkligen inte fager! riktigt ful måste jag säga.

2007-12-19 @ 20:54:33
URL: http://louiseme.tjejsajten.se/
Postat av: gabbi

har du tagit bilden själv?

2007-12-19 @ 22:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0