batman, det är grejer det.

ochsåäven


Och så även rosa ting på kinder och läppar. Till blev det ett nitbälte och AA liknande kjol. Skönt avslappnat för den som inte vart utanför dörren idag.
Jag har förrästen gjort det här om och om igen den senaste halvtimmen. Tydligen har jag och Ashley olsen, Angelina Jolie och Grace Kelly en hel del gemensamt. Det roligaste kommer nu...Malin, du ser ut som Gini i Harry Potter filmerna haha. Heddi, du ser ut som Christina Ricci. Tänk vad roligt man kan ha det. Nu ska jag återgå till min mkt spännande bok- jane Eyre.

hanna♥
-hjartahanna.webblogg.se

Kommentarer
Postat av: cecilia

vilken avdelning på H&M fanns den där balenciaga inspirerade klänningen? :D

2007-12-08 @ 17:24:03
Postat av: Fashion by a petite

Oh, ny blogg, kul att få kika in på den. Lycka till=)

2007-12-08 @ 18:30:20
URL: http://petitefashion.blogg.se
Postat av: hanna

Cecilia: trend, det fanns många kvar när jag var där sist! :)

hanna♥

2007-12-08 @ 18:32:45
URL: http://hjartahanna.webblogg.se
Postat av: Matilda

Jättefina skor (mamma har såna)
Puss puss

2007-12-10 @ 18:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0