Välkommen till min nya blogg!

Vissa kanske känner igen mig från Hjärta hanna men jag har nu "gått vidare" eftersom det hände nåt inte så lyckat med förra bloggen. Fråga mig inte vad för jag är inte säker själv vad som hände.

Om mig

Jag heter hanna och jag kommer från Lidingö och är intresserad av allt rörande mode, kläder, skönhet och streetstyle. Jag hoppas att du kan komma att njuta av en skön blandning av det här på bloggen men även dagens outfit och en del härlig musik. 
Som du kanske kan se har jag länkat till tidigare bloggat på min förra blogg så du även kan titta i arkiv.  Egentligen började jag blogga den 13 Oktober 2006 men jag startade därefter en annan blogg för att kunna utväckla html mallarna och på så sätt få en ny början. Nu bytte jag på grund av ett för mig olösligt systemfel Gå in på hjartahanna.webblogg.se själv och försök förstå detta mysterium) . Hoppas vi syns igen :D.

hanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0